Annons

Softonic-recension

Björnars Roliga Förskolelekar: En rolig och interaktiv lärandeupplevelse

Björnar Roliga Förskolelekar, utvecklad av Family Play ltd, är en pedagogisk app för barn i åldern 5 och uppåt. Denna app innehåller 12 spännande spel som lär ut grunderna i förskolelärande med olika övningar om siffror, mönster, stavning och matchning av objekt, färger, former och djur. Appen är utformad för att utveckla tidig barndomsläsning och kritiskt tänkande genom interaktivt och engagerande gameplay.

Appen har en charmig nallebjörn som motiverar barnen med positiv uppmuntran och professionell berättarröst med lekfull musik. Övningarna innefattar mönsterigenkänning och sekvenser, grundläggande stavning, matchning av objekt, färger, former och djur, samt en mängd utmanande matematiska begrepp. Appen är perfekt för barn som har avancerat från förskoleaktiviteter och är redo för mer avancerade lärandeaktiviteter.

Björnar Roliga Förskolelekar inkluderar en mängd vanliga kärnförskolefärdigheter som sifferidentifiering, matchning av babybjörnsspel, jämförelse, stavning och mönster. Appen är ett oavbrutet gameplay för babybjörn och nallebjörn-entusiaster för fantastiskt lärande.

Appen är ett utmärkt verktyg för föräldrar som vill att deras barn ska lära sig samtidigt som de har roligt. Appen finns tillgänglig på Android och är en fullständig version. Föräldrar kan gå med i Family Play-gemenskapen för att ge feedback, kommentarer och förslag.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Bears Fun Kindergarten Games

Har du provat Bears Fun Kindergarten Games? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.